Skip to main content

Mag ik mijn contract opzeggen bij een prijsverhoging?

Ja, je mag je simonly contract opzeggen als er een prijsverhoging plaatsvindt. Als je een simonly abonnement hebt afgesloten voor onbepaalde tijd, heeft de provider het recht om de prijs te verhogen. Dit moet wel voldoen aan de wettelijke regels voor prijsverhogingen.

Als de provider de prijs van je abonnement verhoogt, heb je het recht om je abonnement op te zeggen. Hiervoor geldt een opzegtermijn van één maand, tenzij anders is afgesproken. Dit betekent dat je je abonnement binnen een maand na de prijsverhoging kunt opzeggen, zonder dat je hiervoor extra kosten hoeft te betalen.

Contract Opzeggen

Het is wel belangrijk om op te letten dat je het abonnement op tijd opzegt, om te voorkomen dat het automatisch verlengd wordt. Als je het abonnement op tijd opzegt, zul je alleen nog moeten betalen voor de resterende dagen van de opzegtermijn. Als je het abonnement te laat opzegt, zul je wellicht nog een maand huur moeten betalen, ook al heb je het abonnement al opgezegd.

Het opzeggen van een simonly abonnement kan meestal online via de website van de provider, of via de klantenservice. Zoek op de website van de provider naar de opzegprocedure, en volg de stappen om je abonnement op te zeggen. Let op: als je het abonnement opzegt, kan het zijn dat je nog wel moet betalen voor de resterende dagen van de opzegtermijn.

Ben je benieuwd wat je moet gaan betalen voor jou simonly abonnement, check dan snel simonlyloket.nl

contract, opzeggen